marți, 13 aprilie 2010

Pirahna the gay-fish and Annoying Testicle











Trecand apele Amazonului un peste piranha m-a muscat de pula.fiind mult de inotat a avut timp s-o manance toata.ba chiar si-a facut si un pachetel din ea,a trimis familiei si a potolit foamea sinistratilor in Haiti.ajunsi pe mal,eu cu jumatate din greutate mai putin si Piranha ghiftuit,se aseaza la umbra si-mi zice:

- Coaie,ai o scobitoare?
- Hmm...cred ca tocmai ai mancat-o.
- A,da...apropo,in ce an esti tu nascut?
- '90...de ce?
- Intrebam doar...bun an.
- de ce ma Piranha,de ce mi-ai mancat tu barbatia?
- hai Coaiee,fi serios...aia numeai tu barbatie?
- pai o foloseam si eu,nu?...acum ce ma fac?sunt...
- o foloseai?haha......Coaie,era aproape putreda si in plus cand am deschis gura sa mananc cred ca m-a confundat cu ceva ce n-a vazut vreodata si a inceput sa riposetze.deci o foloseai cum foloseste un chel pieptenul?
- o folseam ma Piranha...de exemplu,ma pisam pe ea
- daca te incalzeste cu ceva sa stii ca m-am pisat si eu ..pai nu ma mai intelegeam cu ea,Coaie.incepuse sa se zbata mai rau si la un moment dat a inceput sa scuipe..
- hihi
- ce?
- nimic..
- hai Coaie,zi!
- Piranha,ai inghitit?
- Pai mancam,nu? deci am inghitit..
- hahaha!!
- de ce razi ma?
- trebuia s-o mananci cu prezervativ..
- huh?
- ..sa nu ramai gravid!hahaha
- ba Piranha!
- ce ma? ...lasa-ma,incerc sa vomit!!
- ba Piranha!
- da' zi ma o data!!
- daca e fata s-o cheme Delia si daca e baiat,Paul.HAHAHA!
- mda,ce sa zic.glume de cacat...Coaie,esti prost!n-am ce sa-ti cer...
- ummm...PENSIE ALIMENTARA!? bahaha
- bine ma,tu bucura-te ca nu mori virgin!
- ..
- ce? nu mai zici nimic Coaie? am atins coarda sensibila?
- apropo..ba Pirahna,daca eram femeie ce-mi mancai?
- schimbi repede subiectul?
- hai ma zi.
- eu nu mananc femei.
- de ce ?
- nu e treaba ta!
- Piranha..
- ..
- esti gay!?
- ce? nu..
- Piranha inoti contra "curentului"?
- termina-te ma.sunt normal,am familie,in pula mea!
- Piranha il cunosti pe Kanye?
- nu.cine e? trebuie sa treaca si el pe aici?
- e GAY-FISH.la fel ca tine! hahaha
-..
- "I've been so lonely girl, I've been so sad and down
Couldn't understand why haters joked around
I wanted to be free with other creatures like me
And now I got my wish, cause I know that I'm a gay fish (gay fish)"
- NU SUNT GAY! am avut o intelegere..
- si acum refrenul : (Gay fish Yo) mother fuckin' gay fish
(I'm a fish yo) Goin' on a gay fish
(Now I'm where I belong girl) makin' love to other gay fish
- ..
- hei Pirahna!
- nu-ti raspund!
- deja ai raspuns.
- lasa-ma in pace!stam de vorba cand termini cu prostiile..
- am terminat,gata.acum zi,iti plac pestisorii pe bat?
- ..
- hai..
- normal ca imi plac,mai ales crocanti cu ceapa si garnitura de..
- iti place sa pui pestisori pe bat in gura? ESTI UN GAY-FISH!!
- gata.am plecat!
- nu Piranha,stai! ziceai ca ai avut o nu-stiu-ce intelegere..
- da! cu Crocodilu'! el mananca femeile si eu barbatii! si m-a pacalit bulangiu' dracu' fiindca trec mai multe femei pe aici ..
- in primul rand,tu esti bulangiul.in al doilea..da,te-a pacalit.suntem in Amazon deci e plin de amazoane.
- si daca eram in Babilon era plin de babiloane?
- nu.
- pai de ce?
- pentru ca esti un gay-fish!
- Coaie,esti din ce in ce mai stresant.
- ba Piranha,de ce-mi zici tu "Coaie"?
- fiindca asta a mai ramas din tine
- true!true!...uite,pentru ca esti un Pirahna-Gay-Fish de treaba iti dau unul sa mananci
- pe bune!?
- da..poti sa le iei chiar pe ambele,eu oricum nu mai am ce face cu ele.
- mersi Coaie...defapt nu mai esti nici "Coaie" acum!
- poti sa-mi zici Zaharael..si sa-mi dai un pupic drept multumire fiindca esti un gay fish.
- mda..

In timp ce Piranha spargea un testicul ca pe o nuca de cocos eu l-am impins in foc.l-am rumenit frumos,pe ambele parti.YUM!...apoi am realizat ca mancadu-l pe Pirahna mi-am mancat propria pula.DOUBLE YUM!

2 comentarii:

  1. Bună Ziua
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad

    RăspundețiȘtergere