duminică, 11 octombrie 2009

Hi5 a ajuns hi4 si ½



Scurta prezentare



De-a lungul vremii s-au facut numeroase descoperiri majore care au influentat dezvoltarea omenirii.Pai ce ne-am fi facut noi fara becu' lu' Edison,masina lu' Ford sau fara Berea lu'...p-asta nu-l stiu...Homer?
Si pe langa toate astea trebuia sa fie si ceva care sa tina omenirea in loc,o "masinarie" insetata de involutie care spala creieru' oamenilor de rand (am dat-o-n SF).Instrumentul asta al subjugarii umane,denumit sugestiv: Hi5(cica te saluta dar defap vrea sa te ...dezumanizeze) si care se manifesta sub forma unui site si-a concentrat influenta negativa doar intr-un anumit sector,in Europa de Est...nu mentionez tara,nu vreau sa fiu impertinent (E Bulgaria!BULGARIAA!!!TREBUIE SA MA CREZI!!!)



Originile Hi5-ului

Se presupune ca hi5-ul ar avea origine biblica...Inainte ca Dumnezeu sa faca lumea,El a facut Hi5.Si cum statea el acolo cu ingerii si dadea comment-uri in stanga si in dreapta dadu la un moment dat de contul unui inger numit Lucifer (avea nickul Lucyf3r Bo$$).Si cum se uita Dumnezeu la poze,a vazut-o si p'aia in care Luci statea cu ochelarii de soare pe norisorul lui...noaptea...si atunci dumnezeu a dat un mass cu link-ul si toti au ras de Lucifer...si atunci
s-a suparat si s-a transformat in Ingerul Decazut.si s-a mutat pe FaceBook.
Mai tarziu,dupa ce l-a facut pe om,i-a inmanat acestiua "bucuria" Hi5-ul.si Omu',adica Adam era necajit ca n-avea si el pe cine sa puna primu' in top friends.si asa i-a dat-o pe Eva.si erau fericiti.pana cand eva,care era o zdreanta,a primit cerere de prietenie de la Snake(preten cu Luci)...care avea un mar la poza profilului(i-auzi cum se leaga..).si de aici a inceput totul.defapt s-a sfarsit.Si nu s-a mai auzit nimic de hi5.doar ceva vag,despre cum ar fi avut Moise cel mai tare cont,multe vizualizari si cu niste poze cum despica el Marea Rosie(zici ca e vorba de ciclu...auzi,Marea Rosie,ahahaha).
Din punct de veder stiintific o prima marturie a Hi5-ul dateaza din anul 500000BC.E vorba de o piatra descoperita in Europa de Est pe care era desenat un portret si dedesupt cateva inscriptii care,potrivit traducerii arheologilor ar fi insemnat: "si cand mor am valoare,la siciru fac buzunare...:X:X:X:*:*:*".
unele voci spun ca dinozaurii ar fi disparut din pricina faptului ca nu le erau acceptate conturile de hi5.suicid in masa.Marile razboaie au avut la baza Hi5-ul.de exemplu razboiul Troiei.a izbucnit dupa ce Paris,printul,nu i-a returnat commenturi Elenei,sotia lui MenelANUS. urat din partea lui.
Prin secolul al XIX-lea un evreu l-a injurat pe un ofiter neamt...bineinteles,pe hi5.Ce a urmat,mayhem.atunci au inceput sa-si faca si americanii conturi.si a fost unu zis Hitler care a facut propriul grup..si dupa ce s-au razboit si l-au prins pe Hitler asta,el cum era jmecher,si-a sters contul...gata,am aberat destul.


H2O formula apei,Hi5 formula prostiei

Toti avem sau am avut cont de hi5.A fost la un moment dat o moda.si cine nu avea hi5 era catalogat drept prost.Eu acum zic invers.
Pai te gandesti ce beneficii iti poate aduce.ca interactionezi cu ceilalti haifaivari?o da!pai cine nu vrea sa vada poze cu "pryntzeesa jmech3ryta de zdrente razvratita"?eu vreau.vreau sa vad poze langa,pe si in soba,vreau sa vad poze editate in paint cu adaos de sclipici si versuri din
Guta si Salam...vreau sa vad poze facute in oglinda cu telefonul cu camera si in care gura trebuie sa fie cat mai...sa arate ca a unui negru intepat de albine...in buze.Chiar am incercat sa-mi explic care e principiul si cred ca mi-am dat seama.femeile sunt mandre de gura lor da?bun.iar barbatii de..altceva.Si de aceea se urmareste incrucisarea ...deci se numeste confruntare de orglii nu muie!Si voi fetelor de cate ori nu v-ati logat pe hi5 cu gandul sa-l mai vedeti pe Gigel (aka Bo$$ d3 Bo$$ pr3a shukar si jmecherit si cu un coi..iritat")? sa va uitati ce barbat bine e el cu ochelarii de soare...in casa...noaptea...IARNA.sau cat de NICE e el cu sapca NIKE in cap.si cu tricoul Grigore Armanu'.si cu lantisorul de la bijutier ,pumnii stransi:READY 4 WAR!
Si dupa toate astea,parca nu ar fi de ajuns,mai trebuie inevitabil sa citesti descrierea pozei.te ganesti ca are vreo explicatie ca face poza cu telefonul la ureche si cu bancnote de 2 lei in fata.si ce gaseti:ORi versurile unei manele,ORI un amalgam de :X:P:O:*:&:%:^:&:*,ORI astea 2 combinate,SAU orice altceva ce nu are legatura cu el/ea sau cu poza.Si inainte aveau o scuza:site-ul era complet in limba engleza si probabil multi nu stiu ce-i aia "Add a description".DAR ACUM?!...si mai e partea cu grupurile...devenite ,unele dintre ele,secte...grupul "Nike,Versace,Armani" rullz!!!


Hi5:birthplace of new species sau cum mama cocalarilor/pitipoancerol e mereu gestanta

Cine n-a auzit de Cocalar/Pitipoanca mana sus!...inafar' de Cornel,toti ati auzit?...ce cititori selecti.bun.deci sunteti familiarizati cu termenul.nu mai trebuie sa vin eu cu definitia scoasa din DEX.pai si stie cineva care le e originea?...Da,Cornel,spune...Nu,Cornel,nu in laboratorul secret din Arizona...nici in Area 51,Cornel!hai ca spun eu...s-au nascut pe Hi5!!!...si dupa cum probabil intuieste Cornel,vor ajunge sa stapaneasca intreaga Romanie...apoi intreaga Terra si usor-usor intreg Universul...sau poate daca avem noroc se vor limita doar la Hi5.Si sa va spun ceva ce-o sa vi se para aiurea:TOTI SUNTEM COCALARI/PITIPOANCE!
Exact,cu toti suntem...si acum esti gata sa ma injuri si sa-mi zici "pitzipoanca e ma-ta!"...nu neg,probabil e si ea.dar de ce zic eu ca suntem cu totii in aceasi oala?pentru ca suntem romani in primul rand(si asta ne ocupa...).si pentru ca si noi mai facem cate o poza in oglinda sa vedem daca ne-a trecut cosu' ala muist de pe gat.sau si noi poate mai stam cu ochelarii de soare in casa sau in vreun club,noaptea (mai ales daca mai e vorba si de un ochi vanat).deci toti suntem cocalari.pai ce e de facut atunci?nimic...o sa vina sfarsitul lumii atunci!o sa moara toata omenirea...Salvati femeile si copiii!!!Si pe Cornel!...ei nici chiar asa.nu o sa se subtieze acu' stratu' de ozon din cauza asta...pentru ca desi suntem toti cocalari putini(mi-ar fi placut sa zic multi) dintre noi reusim sa fim DOAR PENTRU NOI.si asta face diferenta...pai daca am fi toti aici,sau aici mai inghesuiti ca la registrul populatiei atunci s-ar rupe de tot Titanicul...dar cel putin pentru o vreme suntem in siguranta.


Ierarhii si calcule haifavicesti


Hi5 e o jungla.nu cu liane si maimute (poate doar fara liane) dar e o jungla.si ca in orice jungla supravietuiesc doar cei puternici ...si Cornel.deci se formeaza o piramida..trofica sa-i zicem doar ca nu se mananca nimeni intre ei(OARE?).se stabileste care-i baza si care-i varful astfel:crieteriu primordial e numarul de vizualizari si de commenturi primite.
baza e formata din aia care ...pe al caror profil nu se uita nici dracu'(nu Lucyf3r,ca ala e pe Facebook,v-am zis)..deci genu' de om care nu-l baga in seama nici ma-sa...are juma' de vizualizare primita din mila adminilor.commenturi nici nu se discuta...apoi urmeaza cei de nivel mediu: vizualizari moderate,poze interesante,atitudine decenta...preferatii mei.de regula astia
folosesc hi5 pentru un grup restrans de oameni,nu se arunca in alte cercuri..doar pentru prieteni.dupa vorbim de mult-prea-vizulalizatii care isi petrec 39 de ore pe zi pe hi5.ajunge sa aiba prieteni de pe intreaga lume,comentarii in chineza de care e mandru/mandra.ajung sa aiba o noua viata,legata strict de site,nu-i mai place numele sau,vrea sa i te adresezi cu nick-ul de pe hi5.Nu vreau sa fiu malitios...poate multi dintre astia merita intradevar,sunt facuti pentru asa ceva si nr de vizualizari/comm's nu sunt intamplatoare...si bine inteles,varful piramidei..."Leul" din jungla hi5: CORNEL!
si cum sunt un bun matematicean (haha,nici pe aproape) m-am gandit sa elaborez o serie de calcule ajutatoare:

R=[(V/CP)*2]/100

R = rank-ul tau pe hi5
V = nr total de vizualizari
cP = comentarii profil


R'=(NP*7)/CfP

R' = rank-ul privid pozele tale de pe hi5
NP = nr. total de poze
CfP = comentariile de la fiecare poza


C=(NPC+NDC)/2

C = gradul de cocalariciune
NPC = nr. pzelor cocalaricesti
NDC = nr. descrierilor cocalaricesti



HI5's crème de la crème & matrimoniale



Da!exista si lucruri "de vazut" pe hi5.fete frumoase si baieti frumosi(WTF!!!GAY?!?).care merita toata consideratia.nu-s nici cocalari/pitipoance si folosesc siteul ca mod de expunere.
dar din nefericire sunt putine cazurile.in momentul de fata nu-mi vinde in minte decat profiluil lui...Cornel!
Si de asemenea hi5 e un bun loc de a-ti intalnii jumatatea (vorbesc din proprie experienta).Multa lume foloseste hi5 ca "blind date" sau ca un prim pas intr-o relatie.Exemplificare:

"Cornel sta desolant int-un bar si soarbe un Sex on the beach...de el se aproprie o bruneta traznet.Cornel,mare sarman,se "arunca" sa-i ofera de baut.zis si facut.apoi incep sa chat-uiasca:
Cornel: Eu sunt Cornel.si sunt un barbat direct deci ce faci dupa?
Bruneta: Vrei sa zici cumva "Ce facem dupa?"
cornel se intoarce ,scoate un YESSS! si apoi revine
Cornel: Deci,papusa...la mine,la tine sau la noi?
Bruneta: Oruninude ma poti face fericita...si satisfacuta!
cornel,fuga la baie,o laba mica si se intoarce.o gaseste pe bruneta jucanduse sims pe telefon.
Cornel: Pai ce zici,nu-mi lasi numarul tau?
Bruneta:Sigur,07983...
cornel(in gadul sau): Pfoai!zapp?...ce pula mea!cine mai are frate zapp?eu oricum n-am minute decat pe Cosmote...
Cornel:lasa nr de telefon,da-mi un id de mess,ceva..
Bruneta:iti dau dar de obicei intra si fostul meu iubit si..el e cam agresiv...
Cornel(inghitind in sec):Lasa ca ..oricum nu prea satu pe mess...am afaceri,am...
Blonda(blonda o pula ca doar era bruneta la inceput) zambeste si mai comanda o bautura...pe contul lui Cornel,bineinteles
Cornel: Dar un Hi5 n-ai? (EVRIKA!)
Bruneta rosteste linkul iar Cornel cere nota...cand vede nota el fuge,neavand bineinteles cu ce sa plateasca.bruneta ramane sa plateasca si-si jura ca o sa-l castreze pe Cornel cu prima ocazie.Cornel ajunge acasa...se logeaza...scrie linkul...emotii...nu-si mai aduce aminte:pisikutza-bruneta-sexy-si-rea.hi5.com sau bombonika-dulce-si-delicioasa.hi5.com?..dupa un timp renunta...lasa Cornel,nimeni nu moare virgin,viata ne fute pe toti...insa pe tine zilnic(maxima asta o stiu de pe haifaiv,evident).


Iluizii si Concluzii


Hi5 a fost si va ramane o comunitate selecta.Cel putin asa ar trebui.Lucrul cel mai interesant la hi5 e faptul ca orice individ vede in el tot ce e mai frumos.Deci nu conteaza ca e urat/urata (sau ca e Cornel) ,devreme ce are hi5 e oficial frumos.asta e cea mai mare iluzie provocata de hi5.toti se cred frumosi si speciali.evident,unii chiar sunt dar nu orice musca face bere ma cocalarilor!!
Ca o concluzie,hi5 e locul ideal pentru a fi prost sau sau daca vrei sa ai o extra-viata.nu e un mediu prielnic oricum.si sincer la felul cum aia care incep cu "C" si se termina cu "ocalari" detin monopolul nu se merita sa ai cont.poate doar daca vrei sa fi unul dintre ei.
Nu zic ca nu o sa-mi mai fac niciodata pentru ca niciodata nu trebuie sa zici niciodata.niciodata,niciodata!iar daca printr-o minune o sa trec de partea asta o sa-mi fac impreuna cu Cornel propriul nostru grup:"labagii de mana stanga".
sfatul meu: stati departe de siteul asta,nu se merita sa fi in aceeasi oala cu zombie astia carora le mai spunem cocalari.


Ps: am primit somatii ca voi fi cenzurat.De-aia am incercat sa scriu mai decent.si m-am conformat.Deci drag BlogSpot,Suck my pula!

8 comentarii: