marți, 6 octombrie 2009

cum seDUCI CU PLUTA o femeie

Nu,in pula mea,nu o sa afli de la mine.Eu habar nu am.Mai vizionam din cand-in-cand "Interzis! cu Laura Andresan" dar degeaba.ma uitam in speranta ca intra unu' in cadru si-o fute de-i sare pizda aia intelectuala in sus.Dar nimic.Deci nu stiu nimc despre seductie.pai si la ce pula mea am deschis topic?pentru ca sunt pe cale sa aflu.si am zis sa impartasesc secretu'.Fi-atent ca vine.(frumos ,cu promo,ca la carte):

Te-ai saturat ca fetele pe strada sa nu intoarca niciodata capul dupa tine?Si cand o fac sa zica "ba ce nasparliu e asta"?
Te-ai saturat ca de fiecare data cand te duci intr-un grup de fete ele sa plece inainte ca tu sa apuci sa zici "Buna!"?
Singurele femei care te baga in seama sunt ma-ta si vanzatoarea de la alimentara care te si pacaleste mereu la rest?
NU DISPERA.noi avem solutia.O sa te transformama dintr-un labagiu invizibil pentru femei intr-un macho pulos care umezeste toate pizdele pe care le intalneste.

Deci pe site-ul asta gasiti un ghid.dar nu un ghid de seductie.nu,nu.un ghid de cum sa puteti cumpara un ghid de seductie.si bineinteles ca asta costa.pai ce...credeai ca 'moca'?pai te invata cum sa ademensti "pasarici" pe degeaba?nu dracu'.mai ales pe foamea asta.ar fi in stare sa scoata si ghiduri de mers pe strada..."asa,acum piciorul asta in fata celuilalt"..
Interesant pe site e faptul cum isi fac reclama.Auzi-o p-asta:

Descopera Acum Secretele Care Iti Vor Imbunatati Viata Sexuala Si Vor Face Ca Femei Minunate Sa-Ti Cada La Picioare - Chiar Daca Esti Chel Mic Gras Sau Urat.

Deci pula mea asta inseamna ca MAI AM O SANSA.Nu conteaza ca esti mic,urat,negru,respiri greu,te cheama Cornel,esti prost,n-ai bani,esti prost si nu ai bani,ai SIDA sau ai pula mica.Ei o sa transforme intr-un taur comunal si toate femeile o sa-si faca programare la tine mai rau ca la dentist.O sa fi cel mai EL dintre EI.
Apoi vine asta care e colosala:

Femeile vor fi ca plastilina in mainile tale !

Coaie ai auzit de Houdini?Ala facea femei sa dispara.Tu o sa le faci sa dispara si apoi sa apara la tine in pat.Daca o sa-i zici unei femei sa spele ea va spala.Daca-i zici sa calce va calca.Daca-i spui sa spele si sa calce atunci o sa-ti faca un blow ca sa nu-ti mai vina idei de-astea.Deci cu alte cuvinte,o sa fi Uber-Omu'.

Apoi sunt marturii ale "clientilor fericiti".E unu' Alex care cica are 31 dar in poza e unu' care nu sare de 17.El cica: "Succesul meu la femei a crescut de o suta de ori si cred ca in sfarsit mi-am dat seama ce isi doresc femeile cu adevarat!".coaie,pai la succeslul tau anterior de 0 % daca zici ca s-a insutit ...e cam tot zero. Si zici ca ti-ai dat seama ce vor femeile cu adevarat?ti-ai dat o pula bai poponarule! Altu' cica : "Am 21 de ani acum si abia am avut primul sarut acum o luna.A fost ceva magic si ti datorez asta tie si sfaturilor tale. Multumesc!".ba tu ai trait in pestera sau ce pula mea?
Si bineinteles e si prezentarea autorului,Guru,cel care a scris adunatura de bull-shit-uri care ,surpriza,e o ea.O cheama Maria Dinu si prezinta ea acolo cum se duce razboiul barbat-femeie si alte cacaturi.Faza penibila e ca la poza in care ar trebui sa fie ea e defapt actrita Monica Belucci.
Pai daca m-ar invata chiar "MoniDiItalia" si m-ar lasa sa fac si practica (tot pe ea) atunci...
Singurul lucru care mi-a placut a fost asta:

Nu Vei Mai Suferi NICIODATA Din Cauza Unei Respingeri!

Asta daca esti intr-atat de fraier,impotent sau gay...cel putin nu o sa mai ai ura pe toata specia feminina daca te refuza un exemplar si te impaci cu ideea ca "you suck".Asta e intradevar instruire buna.
Manualul asta,eu unul il recomand in special jucatorilor de
WoW. Pai voi stai numai in casa la PC deci femei pula.Doar druidite si blood-elfi.Si ia uite ce zice: "o să-ti cresti carisma cu 200% imediat" si "3 bonusuri grozave unice".Deci e vorba de upgrade coaiee!
Si bonusurile alea sunt inca 3 carti.
Secretele Sexului Modern ,Totul despre sex si KAMASUTRA.Nimic despre laba.

Si pretul: 79 RON!!!(reducere substantiala de la 190).O nimica toata.banii de hartie igenica pe o luna.si oricum cartea o folosesti in acelasi mod.
Nu stiu daca v-am convins sa o luat dar eu deja m-am apucat sa fac cheta.Poate o fi buna,cine stie.CORNELEEE,PUI MA SI TU!?



Un comentariu: