joi, 14 ianuarie 2010

Propunere de pachet legislativ

Art.1 Intr-o casa n-are voie sa locuiasca mai mult de o virgina!...de-aia la noi fetele intra in "legalitate" pe la 13-14...

Art.2 Femeilor le este interzis sa apara nebarbierite in public.Femeile cu mustata (idealul meu in viata) vor fi castrate.Naomi,watch out!

Art.3 Alaptatul copiilor in public este interzis.Exceptie fac cazurile in care copilul are peste 35 de ani sau e dependent de prafuri.adica lapte praf.

Art.4 Alin. 1 unui barbat ii este interzis sa intretina relatii sexuale cu ORICINE sub 40 de kilograme.drept urmare gimnastele si alergatoarele anorexice vor ramane nefufugarite.
Alin. 2 un cetatean roman poate intretine orice relatie de natura sexuala sau conjugala cu un animal.exceptie fac animalele pe cale de disparitie: ursul panda,stiuca de padure,soacra,delfinul,garofita Pietrei-Craiului.
Alin. 3 un roman poate intretine relatii sexulale cu cadavre (chiar si in stare de putrefactie) pe baza unei autorizatii de necrofilie emisa de o unitate competenta...Bunico!ghici ce am luat de la primarie?!

Art.5 Li se interzice barbatilor sa-si bata sotiile mai mult de o data pe luna...pe Pluto au voie de 3 ori,ca e mai mare iar pe Terra au voie si e recomandat ca un sot sa-si bata consoarta zilnic.dimineata,la pranz si seara.si intre mese.

Art.6 Este ilegal sa saruti o(una) persoana in metrou.se recomanda menage-a-troix,4-ways si gang-bang.

Art.7 Toti porcii care NU au numele Traian vor fi taiati.restul mai asteapta 5 ani...

Art.8 Unui politist ii poti adresa numai intrebari pe care le-a auzit pana in clasa a IV-a.restul intra la probleme de stat...

Art.9 Este interzis sa te scarpini in fund.cu ambele maini.martea.intre 14:50 si 14:55,in rush hour...sau rush five minutes.

Art.10 e interzis sa aduci rusi pe plaja.



pula mea,arata ca un decalog(daca elimini virgula iese ceva frumos...)....totusi,Votati-ma!daca nu o sa va alerg pe fiecare in parte pentru un vot.sunt pregatit sa preiau puterea legislativa!pachetul de legi concurent il gasiti aici . Eu versus blonda.

3 comentarii:

  1. îmi place partea articolu' 4 aliniatu' 1.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Ce faci Sorinele? Imi faci concurenta?

    P.s. acum inteleg de ce ai sters comentariul de la respectivul articol.. ( pe mail imi aparea tot ce ai scris si cand am intrat pe blog...wtf?)
    Oricum, ai castigat detasat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la tine se simte o frustrare pentru "curve".

    RăspundețiȘtergere